Торговий знак

Як створити торговий (товарний) знак?

Товарний (торговельний знак) – це позначення, які призначені для індивідуалізації товарів і дозволяють відрізняти товари одних виробників від інших та підлягають спеціальній реєстрації.

Товарний знак може складатися з одного або кількох характерних слів, літер, цифр, малюнків або зображень, емблем, монограм або підписів, кольорів чи комбінацій квітів може бути тривимірним. Також може складатися з комбінації вищеописаних елементів.



Повна інформація щодо створення товарного (торгового) знака представлена на нашому сайті BRAND MARK ®

Поняття "товарний знак" практично еквівалентне поняттю "логотип", яке зазвичай і застосовується у нашому житті та бізнесі. Різниця полягає лише в те, що товарний знак теоретично може бути простою геометричною фігурою або будь-яким іншим графічним символом, а логотип (він же "фірмовий блок") зазвичай складається з фірмового знаку та назви компанії.

Знак обслуговування - це товарний знак, що використовується по відношенню не до товарів, а до послуг. Він повністю еквівалентний поняттю "товарний знак", та відмінність простежується лише у напрямі діяльності підприємства, що маркується цим знаком (продаж товарів чи послуги, надання послуг).

Якщо товарний знак може бути зареєстрований у будь-якому кольорі або кольоровому поєднанні:

  • Словні позначення - слова, поєднання букв, що мають словесний характер, словосполучення та речення, неологізми, нововинайдені слова.
    Приклади: PlayStation, Sharp, Будиночок у селі, Kodak та ін.
  • Фірмове гасло / слоган
    Приклади: Digitally Yours, Управляй Мрією, Заплатив податки - спи спокійно та ін
  • Образотворчі позначення - зображення живих істот, предметів, природних та інших об'єктів, а також фігури будь-яких форм, композиції ліній, плям, фігур на площині. Приклади: Трилистник Адідас, крапелька Nike, трикінцева зірка Мерседес-Бенц та ін
  • Комбіновані позначення - комбінації елементів різного характеру, образотворчих, словесних, об'ємних тощо. Це можуть бути і логотипи та етикетки продукції, що випускається.
    Приклади: радіо Максимум, Макдональдс, етикетка сигарет Кемел та ін.
  • Об'ємні позначення - тривимірні об'єкти, фігури та комбінації ліній, фігур. Приклади: оригінальна пляшка, тара, упаковка.
  • Інші позначення - звукові, світлові тощо.
    Приклади: заставка передачі "У Світі Тварин", позивної радіопередачі "Піонерська Зорька" та ін.

Власником товарного знака, після його реєстрації може бути як фізичне, так і та юридична особа. При цьому кількість зареєстрованих знаків для одного власника не обмежено - можна мати цілу серію товарних знаків.

Розробка товарного знака - складне, але реалізоване завдання. Цю послугу Ви можете замовити у нашій студії у м. Київ, Україна. Ми запропонуємо Вам творчий креативний підхід, а також оптимальне співвідношення ціна-якість.