Торговий знак
Як створити торговий (товарний) знак?
Товарний (торговельний знак) – це позначення, які призначені для
індивідуалізації товарів і дозволяють відрізняти товари одних виробників від
інших та підлягають спеціальній реєстрації.
Товарний знак може складатися з одного або кількох характерних слів, літер,
цифр, малюнків або зображень, емблем, монограм або підписів, кольорів чи комбінацій
квітів може бути тривимірним. Також може складатися з комбінації вищеописаних
елементів.
Повна інформація щодо створення товарного (торгового) знака представлена на нашому сайті BRAND MARK ®
Поняття "товарний знак" практично еквівалентне поняттю "логотип", яке зазвичай і застосовується у нашому житті та бізнесі. Різниця полягає лише в те, що товарний знак теоретично може бути простою геометричною фігурою або будь-яким іншим графічним символом, а логотип (він же "фірмовий блок") зазвичай складається з фірмового знаку та назви компанії.
Знак обслуговування - це товарний знак, що використовується по відношенню не до товарів, а до послуг. Він повністю еквівалентний поняттю "товарний знак", та відмінність простежується лише у напрямі діяльності підприємства, що маркується цим знаком (продаж товарів чи послуги, надання послуг).
Якщо товарний знак може бути зареєстрований у будь-якому кольорі або кольоровому поєднанні:
- Словні позначення - слова, поєднання букв, що мають словесний характер,
словосполучення та речення, неологізми, нововинайдені слова.
Приклади: PlayStation, Sharp, Будиночок у селі, Kodak та ін. - Фірмове гасло / слоган
Приклади: Digitally Yours, Управляй Мрією, Заплатив податки - спи спокійно та ін - Образотворчі позначення - зображення живих істот, предметів, природних та інших об'єктів, а також фігури будь-яких форм, композиції ліній, плям, фігур на площині. Приклади: Трилистник Адідас, крапелька Nike, трикінцева зірка Мерседес-Бенц та ін
- Комбіновані позначення - комбінації елементів різного характеру,
образотворчих, словесних, об'ємних тощо. Це можуть бути і логотипи та етикетки
продукції, що випускається.
Приклади: радіо Максимум, Макдональдс, етикетка сигарет Кемел та ін. - Об'ємні позначення - тривимірні об'єкти, фігури та комбінації ліній, фігур. Приклади: оригінальна пляшка, тара, упаковка.
- Інші позначення - звукові, світлові тощо.
Приклади: заставка передачі "У Світі Тварин", позивної радіопередачі "Піонерська Зорька" та ін.
Власником товарного знака, після його реєстрації може бути як фізичне, так і та юридична особа. При цьому кількість зареєстрованих знаків для одного власника не обмежено - можна мати цілу серію товарних знаків.
Розробка товарного знака - складне, але реалізоване завдання. Цю послугу Ви можете замовити у нашій студії у м. Київ, Україна. Ми запропонуємо Вам творчий креативний підхід, а також оптимальне співвідношення ціна-якість.